S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Kategórie produktov



TOVAR V AKCII

naša cena eur 280,00 (7 073,36 czk)
naša cena eur 189,90 (4 797,25 czk)
naša cena eur 139,90 (3 534,15 czk)
naša cena eur 53,90 (1 361,62 czk)
naša cena eur 119,00 (3 006,18 czk)

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena eur 1,99 (50,27 czk)
naša cena eur 14,90 (376,40 czk)
naša cena eur 29,20 (737,65 czk)
naša cena eur 14,90 (376,40 czk)
naša cena eur 29,90 (755,33 czk)

KONTAKTY

Snowman s.r.o.
Brestové, 758
Moravské Lieskové
tel: 0911401022
info(a)22scootering.sk


Obchodné podmienky
GDPR Ochrana osobných údajov.

Ochrana osobných údajov Základné informácie Správca osobných údajov Sme spoločnosť Snowman s
r.o., so sídlom Brestové 758, 91642 Moravské lieskové, Slovenská republika, IČO 53352165, Spoločnosť
je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 40782/R, a sme
správcom vašich osobných údajov. Aké osobné údaje spracovávame Osobné údaje, ktoré nám
poskytnete Spracovávame osobné údaje, ktoré nám sami poskytnete. Pokiaľ si u nás napr. objednáte
tovar či služby, potrebujeme od vás údaje, ktoré sú v objednávkovom procese označené ako povinné
(ide predovšetkým o vaše meno a priezvisko, doručovaciu adresu). Pokiaľ by sme tieto údaje nemali,
nemohli by sme vám tovar správne doručiť. Ďalej pre účely predaja tovaru či služieb potrebujeme vašu
e-mailovú adresu, na ktorú vám zašleme potvrdenie objednávky, ktoré zároveň slúži ako potvrdenie
uzavretej kúpnej zmluvy, a kópie obchodných podmienok a reklamačného poriadku. Pri objednaní
tovaru alebo služieb môžete vyplniť aj nepovinné údaje. Tie nám pomáhajú k lepšiemu a efektívnejšiemu
spleneniu uzavretej zmluvy. Napr. pri vyplnení vášho telefónneho čísla vám môžeme zaslať informáciu o
doručení tovaru a pod. Nepovinné údaje nám poskytujete dobrovoľne. Následne potom čo vám bude
tovar doručený, vám môže byť doručená emailová správa so žiadosťou o ohodnotenie zakúpeného
tovaru. Pokiaľ sa obrátite na našu telefónnu linku alebo nám napíšete správu, budeme vaše osobné
údaje uvedené v tejto komunikácii tiež spracovávať. Vyplnením nepovinných údajov vo svojom
užívateľskom profile nám oznámite aj vaše iné osobné údaje, ako sú napr. často používané doručovacie
adresy. Osobné údaje, ktoré získavame inak než priamo od vás V rámci spoločných marketingových
kampaní môžeme vaše osobné údaje spracovávať aj my a pre účely marketingových kampaní, prípadne
pre účely riadneho splnenia zmluvy a môžeme ich kombinovať. V prípade, že vaše osobné údaje budú
predané inému subjektu, budeme vás o tom vopred informovať vrátane uvedenia toho, komu osobné
údaje predávame. Taktiež ak niekto predá vaše osobné údaje nám, musí vás o tom rovnako vopred
informovať. Osobné údaje tretích osôb, ktoré nám poskytnete Ak nám poskytujete osobné údaje tretích
osôb, je vašou povinnosťou informovať o tom dotyčnú osobu a zaistiť si jej súhlas s týmito podmienkami
ochrany osobných údajov. Môže sa napr. stať, že si u nás tovar zakúpite vy, ale nechcete ho vyzdvihnúť
či reklamovať. Vo svojom užívateľskom profile môžete vymedziť poverené osoby, ktoré sú za vás
oprávnené napr. preberať tovar či tovar reklamovať. Tým nám poskytnete aj ich osobné údaje. Osobné
údaje, ktoré spracovávame automaticky Pri návšteve našej webovej stránky o vás môžeme
zhromažďovať určité informácie, ako sú napr. IP adresa, dátum a čas prístupu na našu webovú stránku,
informácie o vašom internetovom prehliadači, operačnom systéme či nastavení vášho jazyka. Môžeme
taktiež spracovávať informácie o vašom správaní na našich webových stránkach, tj. napr. aké odkazy na
našich webových stránkach navštívite a ktorý tovar je vám zobrazený. Informácie o vašom správaní na
webe sú však z dôvodu vášho maximálneho súkromia anonymizované, a preto ich ani sami nedokážeme
priradiť konkrétnemu užívateľovi, tj. konkrétnej osobe. Ak pristupujete na naše webové stránky z
mobilného telefónu či obdobného prístroja, môžeme spracovávať aj informácie o vašom mobilnom
zariadení (dáta o vašom mobilnom telefóne, prípadné záznamy o zlyhaní aplikácie a pod). Cookies
Automaticky spracovávame aj cookies. K čomu sa cookies používajú? Cookies slúžia k niekoľkým účelom.
Na stránkach nášho internetového obchodu a v našich mobilných aplikáciách používame tieto cookies:
Technické cookies: k tomu, aby náš internetový obchod fungoval správne (napr. aby ste si mohli vytvoriť
užívateľský profil, prihlásiť sa do neho a aby ste mohli nakupovať tovar a služby), používame technické
cookies. Bez nich by náš internetový obchod nemohol vôbec fungovať. Funkčné cookies: aby ste sa
nemuseli neustále prihlasovať a aby ste si nemuseli stále dookola nastavovať svoje preferencie (napr.
nastavenie jazyka, v ktorom sa vám náš internetový obchod zobrazí), pomáhajú vám funkčné cookies. V
takom prípade je vaše heslo vždy zašifrované. Používanie týchto cookies nie je nevyhnutné, ale výrazne
vám spríjemní a uľahčí návštevu nášho internetového obchodu. Analytické cookies: analytické cookies
nám pomáhajú vylepšiť náš internetový obchod, z čoho vo výsledku ťažíte opäť vy. Analytické cookies na
našom webe sú zhromažďované skriptom spoločnosti Google Inc., ktorá následne tieto dáta
anonymizuje. Po anonymizácii už nejde o osobné údaje, pretože anonymizované cookies nemožno
priradiť konkrétnemu používateľovi, resp. konkrétnej osobe. My pracujeme len s cookies v
anonymizovanej podobe. Preto nedokážeme z cookies zistiť, ako sa konkrétny užívateľ na našom webe
správal (aké stránky navštívil, aký tovar si prezeral a pod). Poznatky z týchto cookies používame aj na
reklamné účely, kedy vám na základe týchto údajov môžeme zobrazovať reklamu aj na cudzích
webových stránkach, ktorú vo vzťahu k vám považujeme za relevantnú. Ako môžete ovplyvniť, ktoré z
vašich cookies budeme spracovávať Stačí používať niektorý z bežných internetových prehliadačov (napr.
Internet Explorer, Safari, Firefox, Chrome) so zapnutou funkciou anonymného prehliadania, ktorá
zabráni ukladaniu údajov o navštívených weboch, popr. si v prehliadači môžete ukladanie cookies úplne
zakázať. Ak však zakážete aj spracovávanie technických a funkčných cookies, znemožníte tým fungovanie
niektorým funkciám, ktoré vám pomáhajú. Prečo zhromažďujeme a spracovávame vaše osobné údaje
Vaše osobné údaje spracovávame z týchto dôvodov: Nákup tovarov a služieb: v prvom rade
spracovávame vaše osobné údaje k tomu, aby sme riadne vybavili a doručili vašu objednávku. Ak
nastanú akékoľvek problémy, vďaka vašim osobným údajom vieme, na koho sa môžeme obrátiť.
Starostlivosť o zákazníkov: ak sa na nás obrátite s nejakým dotazom / problémom, musíme k jeho
zodpovedaniu / vyriešeniu spracovávať vaše údaje. V niektorých prípadoch môžu byť osobné údaje
odovzdané aj tretím subjektom (napr. dopravcovi tovaru). Užívateľský účet: vďaka osobným údajom,
ktoré nám poskytnete vo svojom užívateľskom profile, sa vám sprístupní rad užitočných funkcií (napr. ak
uvediete svoje tel. číslo, môžeme vás ľahko informovať o tom, kedy vám bude objednávka doručená).
Vami zadané údaje pritom môžete kedykoľvek zmeniť, a to s výnimkou e-mailovej adresy, ktorá slúži pre
prístup k vášmu užívateľskému účtu. Marketingová činnosť: o E-mail marketing: e-mailové obchodné
oznámenia vám zasielame na základe vášho súhlasu. Z odberu obchodných oznámení sa môžete ľahko
odhlásiť tým, že zavoláte na našu tel. linku dostupnú na tel. čísle +421 911 401 022. Ak si vytvoríte viac
užívateľských profilov, v rámci ktorých uvediete rovnaké kontaktné údaje (napr. máte niekoľko účtov pre
rôzne e-mailové adresy, ale telefónne číslo bude na všetkých účtoch rovnaké), nie je možné z
technických dôvodov vykonať odhlásenia z odberu obchodných správ pre všetky užívateľské profily na
základe automatizovaných procesov. V takom prípade je na odhlásenie sa z odberu obchodných správ
pre všetky užívateľské profily potrebné, aby ste nás kontaktovali telefonicky. Zlepšovanie našich
služieb: pomocou histórie vašich objednávok a správaniu na webe dokážeme ponúknuť relevatnějšie
ponuky ďalšieho tovaru, napr. príslušenstvo k zakúpeným produktom. Na určitých miestach teda
zobrazujeme také produkty, ktoré sú priamo pre vás a zodpovedajú vašim potrebám a záujmom. K
optimalizácii prvkov na webe môžeme využívať aj nástroje pre testovanie rôznych variantov (tzv. A / B
testovanie), Google Analytics, Facebook Analytics a pod. Zákaznícke hodnotenia tovaru a služieb:
potom, čo u nás nakúpite tovar alebo služby, môžete byť požiadaní o ich ohodnotenie. Hodnotenie je
možné vložiť aj z vlastnej iniciatívy. Uplatnenie práv a právnych nárokov a kontroly orgánov verejnej
moci: vaše osobné údaje môžeme taktiež spracovávať z dôvodu, že ich potrebujeme na uplatnenie
našich práv a právnych nárokov (napr. v prípade, že voči nám budete mať neuhradenú pohľadávku).
Ďalej môžeme vaše osobné údaje spracovávať aj z dôvodu, že ich potrebujeme na účely kontrol
vykonávaných orgánmi verejnej moci a z ďalších obdobne závažných dôvodov. Osobné údaje
spracovávame na týchto právnych podkladoch Plnenie a uzavretie zmluvy Veľkú časť vašich osobných
údajov potrebujeme k tomu, aby sme s vami vôbec mohli uzavrieť kúpnu či inú zmluvu ohľadom tovarov
či služieb, ktoré si u nás chcete zakúpiť. Akonáhle je zmluva uzavretá, tak vaše osobné údaje
spracovávame na to, aby sme vám riadne doručili zakúpený tovar, popr. aby sme vám riadne poskytli
zakúpené služby. Na základe tohto právneho dôvodu teda spracovávame predovšetkým údaje
fakturačné a doručovacie. Oprávnené záujmy Vaše osobné údaje používame aj na to, aby sme vám
poskytli relevantný obsah, teda obsah, ktorý je pre vás zaujímavý. Na základe oprávneného záujmu takto
spracovávame najmä osobné údaje, ktoré spracovávame automaticky a cookies. Súhlas Na účely
zasielania obchodných oznámení (e-mail marketing) spracovávame vaše osobné údaje na základe vášho
súhlasu. Ak nám súhlas neudelíte a ste naším zákazníkom, tak vám môžeme obchodné oznámenia zaslať
(popr. vám v rámci telemarketingu zavolať) aj bez toho, aby ste nám udelili váš súhlas. V každom prípade
však platí, že môžete takúto marketingovú komunikáciu z našej strany jednoducho zakázať tým, že nás
kontaktujete prostredníctvom tel. linky +421 911 401 022. Odovzdávanie osobných údajov tretím
subjektom V týchto prípadoch odovzdávame vaše osobné údaje tretím subjektom: Doručenie tovaru:
vami zvolený dopravca by vám nikdy nebol schopný doručiť objednaný tovar, ak by sme mu oi.
neodovzdali údaje, kam a komu konkrétne má tovar doručiť. Tieto údaje dopravcovi odovzdáme podľa
toho, ako ich vyplníte v objednávke. Takto odovzdané údaje zahŕňajú predovšetkým vaše meno a
priezvisko, doručovaciu adresu, tel. číslo, na ktorom vás môže dopravca kontaktovať a pokiaľ nebol tovar
uhradený vopred, tak aj prípadne sumu, ktorú treba pri prevzatí tovaru uhradiť. Dopravca je vo vzťahu k
osobným údajom, ktoré mu odovzdáme, oprávnený spracúvať ich len na účely doručenia tovaru a potom
osobné údaje bezodkladne zmazať. Ako dlho vaše osobné údaje spracovávame? V prvom rade budeme
Vaše údaje spracovávať po celú dobu trvania zmluvného vzťahu medzi nami. V prípade spracovávania
osobných údajov, ku ktorému bol udelený súhlas, budú Vaše osobné všeobecne spracovávané po dobu 7
rokov, alebo do odvolania takého súhlasu. Tento nesúhlas môžete ľahko vyjadriť tým, že zavoláte na
našu tel. linku +421 9411 401 022. Ďalej upozorňujeme, že tie osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné pre
riadne poskytnutie služieb, resp. pre splnenie všetkých našich povinností, či už tieto povinnosti vyplývajú
zo zmluvy medzi nami či zo všeobecne záväzných právnych predpisov musíme spracovávať bez ohľadu
na Vami udelený súhlas na dobu stanovenú príslušnými právnymi predpismi či v súlade s nimi (napr. u
daňových dokladov je touto dobou doba najmenej 10 rokov). Údaje získané prostredníctvom
používateľského účtu či iným obdobným spôsobom, spracovávame po dobu využívania našich služieb a
ďalej zvyčajne 5 rokov po ich zrušení. Následne sú zvyčajne ukladané primeranú dobu iba základné
identifikačné údaje a údaj o tom, z akého dôvodu bol užívateľský účet zrušený či údaje tvoriace súčasť
prevádzkových záloh. Zabezpečenie osobných údajov Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí. Aby sme
zamedzili neoprávnenému prístupu a zneužitiu vašich osobných údajov, zaviedli sme primerané
opatrenia ako technického, tak organizačného rázu. Všetka komunikácia medzi vaším zariadením a
našimi webovými servermi je šifrovaná. Prihlasovacie údaje sú zaheslované a všetky vaše dáta sú
uložené len na serveroch v zabezpečených dátových centrách s obmedzeným, starostlivo kontrolovaným
a auditovaným prístupom. Snažíme sa používať také bezpečnostné opatrenia, ktoré s ohľadom na
aktuálny stav technológií poskytujú dostatočné zabezpečenie. Prijaté bezpečnostné opatrenia sú potom
pravidelne aktualizované. Osobné údaje osôb mladších ako 16 rokov Náš internetový obchod nie je
určený pre deti mladšie ako 16-rokov. Osoba mladšia ako 16-rokov môže náš internetový obchod
používať iba, ak na to udelí súhlas jeho zákonný zástupca (rodič, alebo poručník). Aké máte práva v
súvislosti s ochranou Vašich osobných údajov Vo vzťahu k vašim osobným údajom máte najmä právo
kedykoľvek odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných údajov, právo opraviť či doplniť svoje osobné
údaje, právo požadovať obmedzenie ich spracovania, právo vzniesť námietku alebo sťažnosť proti
spracovávaniu vašich osobných údajov, právo na prístup k vašim osobným údajom , právo požadovať
prenesenie vašich osobných údajov, právo byť informovaný o porušení zabezpečenia vašich osobných
údajov a za určitých podmienok aj právo na vymazanie niektorých osobných údajov, ktoré v súvislosti s
vami spracovávame (tzv. právo byť „zabudnutý“). Úprava a doplnenie Svoje osobné údaje máte pod
kontrolou predovšetkým prostredníctvom vášho užívateľského účtu. Môžete tu mazať, resp. meniť
základné informácie o vašej osobe a meniť nastavenia ohľadom zasielania obchodných oznámení (popr.
sa z odberu obchodných oznámení odhlásiť) a pod. Oprava V prípade, že sa domnievate, že osobné
údaje, ktoré o vás spracovávame, sú chybné, nás môžete kontaktovať prostredníctvom tel. linky +421
911 401 022 . Z dôvodu urýchlenia opravy vašich osobných údajov a vášho komfortu však odporúčame
upraviť si svoje osobné údaje vo svojom užívateľskom profile. Súčasne máte právo na prístup k týmto
informáciám týkajúcich sa vašich osobných údajov: Aké sú účely spracovania vašich osobných údajov
Aké sú kategórie dotknutých osobných údajov Kto, okrem nás, sú príjemcami vašich osobných údajov
Plánovaná doba, po ktorú budú vaše osobné údaje uložené Či máte právo požadovať od nás opravu
alebo vymazanie vašich osobných údajov alebo obmedzenie ich spracovania alebo vzniesť námietku
proti tomuto spracovaniu Informácie o zdroji osobných údajov, ak sme ich nezískali od vás Výmaz Ďalej
môžete žiadať, aby sme údaje o vás vymazali (vymazanie sa však nedotkne údajov na dokumentoch,
ktoré musíme podľa zákona uchovávať (napr. faktúry či dobropisy). Ak vaše osobné údaje budeme
potrebovať pre určenie, výkon alebo obranu našich právnych nárokov, môže byť vaša žiadosť
odmietnutá (napr. keď za vami evidujeme neuhradenú pohľadávku či v prípade prebiehajúceho
reklamačného konania). S výnimkou prípadov uvedených máte právo na výmaz v týchto prípadoch: a.
Osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré boli spracovávané b. Odvolal / a ste svoj súhlas, na
základe ktorého boli údaje spracované a neexistuje žiadny ďalší právny dôvod pre ich spracovanie c.
Vzniesol/a ste námietku proti spracovaniu os. údajov a máte za to, že pri posudzovaní námietky vyjde
najavo, že v konkrétnej situácii prevažuje váš záujem nad naším záujmom na sprac. týchto os. údajov d.
Osobné údaje sú spracované nezákonne e. Povinnosť vymazania ustanovuje osobitný právny predpis f.
Ide os. údaje detí mladších ako 16 rokov Svoje právo môžete uplatniť prostredníctvom tel. linky +421
911 401 022 Vznesenie námietky Niektoré vaše osobné údaje spracovávame na základe nášho
oprávneného. Pokiaľ na vašej strane budú existovať konkrétne dôvody, môžete namietať proti
spracovávaniu týchto vašich osobných údajov. Túto námietku môžete vzniesť pomocou tel. linky +421
911 401 022 . Obmedzenie spracovania Ak (a) popierate presnosť vašich osobných údajov, (b) vaše
osobné údaje sú spracovávané nezákonne, (c) my už vaše osobné údaje nepotrebujeme na účely
spracovania, ale vy ich potrebujete pre určenie, výkon alebo obranu vašich právnych nárokov, alebo ak
ste (d) vzniesol / a námietku podľa predchádzajúceho bodu, tak máte právo na to, aby sme obmedzili
spracovanie vašich osobných údajov. V takom prípade môžeme vaše osobné údaje spracovávať len s
vaším súhlasom (s výnimkou uloženia či zálohy predmetných osobných údajov). Podanie sťažnosti Ak
máte za to, že vaše osobné údaje spracovávame protiprávne, máte tiež právo podať sťažnosť Úradu pre
ochranu osobných údajov. Budeme však radi, ak budete prešľapy riešiť najprv s nami. Vždy nás môžete
ľahko kontaktovať prostredníctvom našej tel .linky +421 911 401 022. Tieto Podmienky ochrany
osobných údajov vrátane ich súčastí sú platné a účinné od 25. 5. 2018

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky sú platné pre objednávky s doručovaním v rámci Slovenskej republiky a Českej republiky.

Kontaktné údaje predávajúceho: 

Snowman s.r.o.

Brestové 758 916 42 Moravské Lieskové,

Ičo:53352165

DIČ: 2121347657

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 40782/R

email: info@22scootering.sk 

tel. 0911 401 022

 

Orgán dohľadu: Slovenská obchodná inšpekcia Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa Sládkovičova 11, 971 01 Prievidza 1 tel. č.: 046/5422 771 fax č.: 046/5420 685 e-mail: tn@soi.sk

Článok I. Vymedzenie pojmov

  1. www.22scootering.sk  je Snowman s.r.o., so sídlom Brestové 758 ,916 42 Moravské Lieskové.
  2. 2. Predávajúcim je Snowman s.r.o., so sídlom Brestové 758 ,916 42 Moravské Lieskové.
  3. 3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.22scootering.sk je spoločnosť Snowman s.r.o., so sídlom Brestové 758 ,916 42 Moravské Lieskové.
  4. 4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu www.22scootering.sk vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
  5. 5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  6. 6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu www.22scootering.sk .
  7. 7. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  8. 8. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

 

Článok II. Cena

  1. 2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

 

Článok III. Objednávka

 Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.

  1. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.
  2. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
  3. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.
  4. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

 

Článok IV. Platobné podmienky

  1. a. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru) b. platba pri osobnom prevzatí na predajni c. platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet, d. platba na základe faktúry so splatnosťou uvedenou vo faktúre, e. platbu na základe darčekového poukazu. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem peňažných prostriedkov, ktoré môže kupujúci využiť pri nákupe na základe dostatku voľných predplatených peňažných prostriedkov. Dátum platnosti kupónu je uvedený na ňom. Nominálnu hodnotu darčekového poukazu je možné dohodnúť s kupujúcim.
  2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav: a. zľavu z ceny za registráciu do e-shopu, b. zľavu za  opakovaný nákup, c. zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,
  4. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

 

Článok V. Dodacie podmienky

  1. 2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase. 3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. 4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu. 5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný. 6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom: 1.a. Slovenskej pošty, 1.b. kuriérskej spoločnosti,

 

Článok VI. Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

  1. a. pri doprave Slovenskou poštou s doručením 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu - 3,00 € b. pri doprave kuriérskou spoločnosťou s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu – 5 € 2. platbe na dobierku (platíte pri preberaní kuriérovi): a. pri doprave Slovenskou poštou s doručením 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu - 3,00 € b. pri doprave kuriérskou spoločnosťou s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu – 5 € 3. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby. 4. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

 

Článok VII. Prevod vlastníckeho práva

  1. 2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

 

Článok VIII. Storno kúpnej zmluvy

            Storno objednávky zo strany kupujúceho


            Kupujúci môže objednávku stornovať bez udania dôvodu pred jej záväzným potvrdením zo strany                                         predávajúceho, e-mailom alebo telefonicky. Po záväznom potvrdení objednávky zo strany predávajúceho iba ak             ešte objednaný tovar nebol odovzdaný na prepravu. 

            Storno objednávky zo strany predávajúceho


           Objednávka alebo jej časť môže byť stornovaná zo strany predávajúceho v nasledovných prípadoch:
           Predávajúci nemohol objednávku záväzne potvrdiť (chybne vyplnený formulár, nedostupný, neodpovedá na e-                  maily atd.)
           Tovar už nie je dostupný alebo sa už nevyrába, prípadne sa výrazne zmenili vlastnosti alebo cena tovaru. V tomto            prípade predávajúci bude neodkladne kontaktovať kupujúceho a dohodne s ním ďalší postup. Ak kupujúci za                    tovar už zaplatil celú sumu, alebo jej časť, bude mu táto čiastka vrátená späť na jeho účet do 10 pracovných dní              ak nebude dohodnuté inak.     

 

Článok IX. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. 2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy  doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. ODSTUPENIE OD ZMLUVY ONLINE FORMULÁR. 3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý. 4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám. 5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z. 7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

 

Článok X. Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. 2. Kupujúci je povinný: a. prevziať objednaný tovar, b. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu, c. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní. 3. Predávajúci je povinný: a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene, b. spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

 

Článok XI. Ochrana osobných údajov

  1. 2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly. 3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa ...... (doplniť na základe žiadosti o registráciu e-shopu o osobné údaje, ktoré reálne získavate) 4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. 5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici. 6. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu. 7. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely. 8. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope s registráciou vo vernostnom programe súhlasil so zhromažďovaním získaných osobných údajov vrátane informácií o objednávkach za účelom poskytovania zliav. 9. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať vo vernostnom programe.

 

Článok XII.1 Zmluvná pokuta

  1. 2. Táto zmluvná pokuta zahŕňa náklady na dopravu ako aj ostatné náklady predávajúceho súvisiace s nenaplnením kúpnej zmluvy.

 

Zodpovednosť za vady a záruka

Ihneď po prevzatí tovaru je kupujúci povinný prezrieť obal tovaru a tovar. Ak zistí poškodenie obalu tovaru alebo tovaru samotného, je kupujúci povinný vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca. Prepravovaný tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá zľava alebo dodaný nový výrobok. Ak je tovar mechanicky poškodený a táto skutočnosť nebola zistená pri prevzatí zásielky, je nutné reklamáciu uplatniť okamžite po odhalení poškodenia alebo ihneď po prvom použití výrobku. Reklamácie mechanického poškodenia neskôr už nie je možné uznať. Kupiujúci je povinný riadne si prečítať návod na použitie a záručné podmienky ešte pred prvým použitím výrobku alebo pred jeho prvou inštaláciou a je povinný sa pokynmi v nich riadiť. Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku skontrolovať kompletnosť balenia. Ak zistí nedostatky je nutné o tom spísať záznam s osobou, ktorá tovar doručila. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať obsah balenia okamžite. Dodatočné reklamácie nebudú akceptované. Záruka na výrobky sa poskytuje v dĺžke 24 mesiacov od dátumu doručenia. Záruka sa vzťahuje na vady materiálu a na výrobné vady. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie výrobku alebo jeho časti spôsobené jeho používaním. Kratšiu životnosť výrobku nie je možné považovať za vadu a nie je možné ju reklamovať. Ak kupujúci zistí pri prevzatí tovaru že tovar nezodpovedá kúpnej zmluve, má právo na to, aby predávajúci bezodkladne a bezplatne urobil nápravu a dodal tovar zodpovedajúci kúpnej zmluve, vymenil tovar alebo opravil tovar. Ak to nie je možné môže kupujúci požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy. Toto neplatí ak kupujúci tento stav sám spôsobil alebo o tejto skutočnosti vedel alebo bol o nej informovaný predávajúcim pred prevzatím tovaru. Ak sa vada tovaru prejaví do šietich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a na vadu sa vzťahuje záruka má spotrebiteľ nárok na zjednanie nápravy: - bezplatnou opravou výrobku - primeraným znížením kúpnej ceny

- bezplatným náhradným dodaním tovaru - odstúpením od zmluvy

Spotrebiteľ môže v prvom rade požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tomto rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia. Na základe rozhodnutia bude kupujúcemu tovar opravený alebo vymenený za rovnaký kus alebo vrátená zaplatenásuma. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. V prípade, že reklamovanú závadu spôsobil spotrebiteľ - nesprávnym používaním, nesprávnou inštaláciou a pod., kupujúci nahradí predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie. Predávajúci nezodpovedá vady spôsobené mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (agresívne, prašné, vlhké, silné magnetické pole a pod.) a neodborným zásahom do výrobku. Ak je na vykonanie opravy určená iná osoba (autorizovaný servis), je predávajúci povinný prijať reklamáciu a postúpiť ju autorizovanému servisu. Predávajúci rozhodne o reklamácií ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní (na základe vyjadrenia autorizovaného servisu). Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazníkovi tovar vrátený až po uhradení nákladov na neoprávnenú reklamáciu. V prípade mimozáručnej opravy sa kupujúci musí informovať v predstihu o cene opravy. Reklamačné konanie začína dátumom prijatia tovaru kupujúcim, nie dátumom odoslania zásielky.

Článok XIII. 

Postup pri vybavovaní reklamácie

Pri uplatnení reklamácie dodržujte vždy tento postup: 1. Pošlite e-mail (alebo list) kde uvediete typ výrobku, výrobné číslo, číslo dokladu o kúpe a podrobný popis závady. 2. Do 2 dní (pracovné dni) bude predávajúci kontaktovať kupujúceho a dohodnú si ďalší postup. 3. Kupujúci pošle reklamovaný tovar alebo vadnú časť na adresu predávajúceho spolu so záručným listom a dokladom o kúpe. Náklady na dopravu reklamácie znáša kupujúci 4. Po prijatí reklamovaného tovaru je kupujúcemu vydaný doklad o prijatí reklamácie (v súlade s ustanoveniami § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Reklamačný záznam je následne vo forme listu alebo e-mailu zaslaný kupujúcemu. Reklamačný záznam obsahuje informáciu o riešení reklamácie a o ďalšom postupe. 5. Spätnú prepravu tovaru v prípade oprávnenej reklamácie zabezpečí predávajúci na vlastné náklady.

 

Článok XIV. Záverečné ustanovenia

  1. 2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky. 3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením. 4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk 5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu. 6. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z. 7. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 18. júla 2014.

 

UPOZORNENIE!!!

Ceny na e-shope www.22scootering.sk  platia iba pre e-shop. 

Na našej predajni nieje možné nakupovať za tieto ceny nakoľko sú v týchto cenách zahrnuté réžijné náklady predajne. V prípade nejasností nás môžete kontaktovať na tel.č. 0911401022

emailom: info@22scootering.sk kde Vám radi poradíme.

MDcwO